Mittwoch, 26. März 2014

Das große schwarze Loch...// met nederlandse vertaling :DDD

(voor de nederlandse vertaling helemaal onderin kijken ;) )
 
Kennt ihr das,
 wenn man eine Zeit lang ÜBERHAUPT keine Inspiration hat,
 total kreativlos herumläuft wie so ein Sack 
und nicht mehr wisst, 
was ihr mit eurer Freizeit anfangen sollt??
 

Ich hatte das in den letzten Wochen (Monaten...) , und ich kann euch sagen, es ist schrecklich!! Eigentlich nörgel ich ja immer herum, wie wenig Freizeit die Schule uns nur noch lässt, aber in den letzten Wochen hatte ich irgendwie nicht so viel zu tun, und da ist mir aufgefallen, wie langweilig doch ein Leben ohne Inspiration und Kreativität ist (ja, es ist wahr...)

Sie ist leider immernoch nicht so wirklich zu mir zurückgekehrt, aber ich hoffe, dass es nicht mehr all zu lange dauert ;)

Ich habe in letzter Zeit richtig Lust, meinen Kleidungsstil mehr zum Ausdruck zu bringen, doch ich habe einfach nicht so wirklich die Mittel dazu!! Zum Glück gehe ich bald mal mit ein paar Freundinnen nach Hamburg  zum Shoppen ;P

UUUUHH Themawechsel! Ich habe (endlich) neue Wolle für den MEGA-Schal!! (ist zwar ein bisschen unpassend für die jetzige Jahreszeit, aber dann ist er auf jeden Fall für den nächsten Winter fertig :D )
Das Licht ist bei mir um diesen Zeitpunkt nicht mehr so genial zum Fotos machen, aber die stelle ich dann später herein.
Die Wolle heißt MEGA (hahah wie passend! ) aus der Kollektion Four Seasons von Gründl (glaube ich.. ) und mit der werde ich wahrscheinlich sehr bald meinen Schal weiterstricken!! 

Ich weiß gar nicht mehr ob ich das schon erzählt hatte, aber ich wollte eine Fotowand machen, und zwar hatte ich zu Nikolaus haufenweise alte Fotorahmen geschenkt bekommen, die ich dann aufhübschen wollte (was ich euch dann natürlich selbstverständlich zeigen würde!). Ich hatte auch schon angefangen und ein kleiner Rahmen ist schon fertig (das andere habe ich verschenkt :P), doch mit einem kleinen Bilderrahmen kann man keine ganze Wand füllen, und da mir jetzt die Kreativität ausgeblieben ist, liegen bei mir jetzt schon seit ein paar Monaten zwei schwarzgefärbte Bilderrahmen auf dem Basteltisch mit denen ich gerade nicht weiter weiß... Das Problem ist, dass meine Schwester und ich letztens unsere Heißklebepistole geschrottet haben und ich also momentan nichts an den Rahmen ankleben kann :((( 

Aberrr, ich bin jetzt "aufgewacht" und werde jetzt einfach Inspiration in mich hineinpumpen bis ich fast platze vor Ideen ;). 

Euch noch einen wunderschönen Abend und (hoffentlich!) bis bald mit interessanteren Posts.
<333

Kennen jullie dat als je een tijd lang gewoon helemaal geen inspiratie hebt en je gewoon creatiefloos door het leven hobbelt en je opeens niet meer weet wat je met je vrije tijd aanmoet?
Ik zit al sinds een paar maandjes in zo'n fase en ik word er helemaal gek van! 
Eigenlijk zit ik wel vaker te zeuren dat we zo veel met school bezig zijn, dat we haast geen vrije tijd meer over hebben, maar de laatste paar weken had ik niet zo veel te doen voor school (geen idee hoe dat komt... ;) ) en kreeg een klein voorproefje van een zielig leventje zonder creativiteit en inspiratie (ja, het is echt zielig..)

jammergenoeg is mijn creabea-modus nog niet helemaal teruggekeert, maar ik hoop dat ie binnenkort weer komt opdagen ;)

De laatste tijd heb ik overdreven veel zin om qua kleding me wat meer te "outen", dus mijn eigen style wat meer tot leven brengen zeg maar. Het probleem is alleen dat ik daar nog niet echt de middelen voor heb :(( 
Gelukkig ben ik van plan binnenkort met een paar vriendinnen voor een weekendje naar Hamburg te gaan, daar heb ik denk ik wel genoeg mogelijkheden om dit probleem op te lossen ;)

OOh en ff ander thema: Ik ben een hele tijd geleden eens begonnen met een MEGA sjaal, die jammergenoeg nog niet af is doordat ik te weinig wol had. Maar nu heb ik (eindelijk!) nieuwe bollen, dus kan ik er eindelijk een eind aan breien (letterlijk EN figuurlijk!) 
Eigenlijjk wilde ik een paar foto's van mijn vvvvantastische MEGA bollen wol hierin zetten, maar rond deze tijd is het licht hier een beetje onhandig om wol te fotograferen, dus die zet ik er later nog wel op. 

Ik wil al sinds een hele tijd een fotomuur maken, waar ik dan heeeel veel fotolijstjes in alle vormen en maten ga ophangen. Ik had namelijk voor sinterklaas een grote zak vol twedehands fotolijstjes gekregen die ik dan wilde gaan oppimpen (die ik dan ook aan jullie zou laten zien natuurlijk!) . Er is er zelfs al eentje klaar, maar ja, met één klein fotolijstje krijg je jammergenoeg geen hele muur vol, dus heb ik nog een heel eind te gaan. En nu door mijn, laten we het "black-out" noemen, liggen er nu al sind weken twee zielige zwartgevervde fotolijstjes op mijn knutseltafel, die nodig opgevrolijkt moeten worden... (iemand een ideetje??) Ik had al wat ideetjes, maar toen moest ik weer persé onze lijmpistool naar de knoppen werken, dus daar zit ik nu een beetje mee... (jaa ik weet het, het is mn eigen schuld...) 

Maar ik ga nu gewoon zo veel inspiratie in mijn hoofd proppen dat hij van al die ideeën bijna ontploft! 

Nog een hele fijne avond (en doe wat nuttigs met je vrije tijd voordat je ook in een groot zwart gat beland! ;) ) 

<333







 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinterlass mir doch ein Kommentar, wenn's dir gefallen hat :)